Battery: 13.8 kWh
Range: 56 km
Power supply | Current (A) | Power output (kW)* | Charging speed (hours) |
---|---|---|---|
Wall outlet Level 1 | |||
Single phase | 10 | 2.3 | 6 |
Charging Station Level 2 | |||
3-phase | 32 | 7.4 | 2 |
3-phase | 16 | 3.7 | 4 |
Single phase | 32 | 7.4 | 2 |
Single phase | 16 | 3.7 | 4 |
Battery: 13.8 kWh
Range: 56 km
Regular charging
Type 2 |
DC charging
Not supported |
Power supply | Current (A) | Power output (kW)* | Charging speed (hours) |
---|---|---|---|
Wall outlet Level 1 | |||
Single phase | 10 | 2.3 | 6 |
Charging Station Level 2 | |||
3-phase | 32 | 7.4 | 2 |
3-phase | 16 | 3.7 | 4 |
Single phase | 32 | 7.4 | 2 |
Single phase | 16 | 3.7 | 4 |
The range is provided in accordance with WLTP or NEDC.
The real-world range may decrease significantly when:
For EU market vehicles
* limited by the vehicle on-board charger
** up to 80% capacity
What matters at home is the ability to recharge the consumed kWh overnight.
The ideal charging infrastructure is designed to align & scale with your actual needs, contributing to a lower environmental footprint.
Ο εσωτερικός φορτιστής καθορίζει τη μέγιστη ταχύτητα φόρτισης για τη φόρτιση Level 2. Ορισμένα οχήματα είναι διαθέσιμα με αναβαθμισμένο ενσωματωμένο φορτιστή για ταχύτερη φόρτιση, ο οποίος εγκαθίσταται από τον κατασκευαστή και δεν μπορεί να αναβαθμιστεί αργότερα. Η φόρτιση Level 3 (DC), η οποία παρακάμπτει τον ενσωματωμένο, δεν επηρεάζεται από τον εσωτερικό φορτιστή και η ταχύτητα φόρτισής της περιορίζεται μόνο από την τεχνολογία της μπαταρίας. Περισσότερα για την ταχύτητα φόρτισης.
The onboard charger defines the maximum charging speed for Level 2 charging. Some vehicles offer optional, higher-capacity onboard chargers for faster charging at these levels, but this component is factory-installed and cannot be upgraded later. Level 3 (DC) charging, which bypasses the onboard charger and delivers power directly to the battery, is unaffected and its charging speed is limited only by the battery’s technology. More on charging speed.
Το τυποποιημένο ευρωπαϊκό βύσμα φόρτισης είναι Type 2.
Οι σταθμοί φόρτισης χωρίς ενσωματωμένο καλώδιο απαιτούν ένα καλώδιο φόρτισης Type 2-Type 2 (καλώδιο για δημόσια φόρτιση).
Οι σταθμοί φόρτισης με ενσωματωμένο καλώδιο δεν απαιτούν κανένα ξεχωριστό καλώδιο φόρτισης.
Για ηλεκτρικά οχήματα με βύσμα φόρτισης Type 1 (π.χ. οχήματα εισαγωγής) απαιτείται:
Η υπηρεσία “Θέση σε λειτουργία” συνιστάται για επιχειρήσεις που διαθέτουν ειδικευμένους ηλεκτρολόγους για τη ανέγερση της απαραίτητης υποδομής φόρτισης με βάση της μελέτης και των οδηγιών μας.
Level 2 (AC): Συνιστάται για επιχειρήσεις όπου τα οχήματα είναι σταθμευμένα για περισσότερο από μία ώρα.
Level 3 (DC): Συνιστάται για αυτοκινητόδρομους και πρατήρια.
Μελέτη μέσω Virtual Survey για επιβεβαίωση σημείου εγκατάστασης
Eιδοποιήσεις προόδου σε πραγματικό χρόνο μέσω sms/email
Βεβαίωση εγκαταστάτη
Βασική εκπαίδευση
Καθαρισμός χώρου εγκατάστασης
Recharge Home Support
Διαβάστε περισσότερα για το πακέτο εγκατάστασης Recharge HomeΑ Plus
x-series |
||||
Κατασκευή | ||||
---|---|---|---|---|
Τύπος | ||||
Αριθμός εξόδων | ||||
Βύσμα Τύπου 2 | ||||
Βύσμα Τύπου CCS 2 | ||||
Βύσμα Τύπου CHEdeMO | ||||
Καλώδιο (μέτρα) | ||||
Πρίζα φόρτισης | ||||
Επιτοίχια εγκατάσταση | ||||
Επιδαπέδια εγκατάσταση | ||||
Εξωτερική εγκατάσταση | ||||
Προστασία IP | ||||
Αισθητήρες παραβίασης | ||||
Εύκολη εγκατάσταση | ||||
Ηλεκτρικά | ||||
Μέγιστη ισχύς φόρτισης | ||||
Μέγιστη ισχύς σταθμού | ||||
Αριθµό φάσεων | ||||
Ρεύμα | ||||
Τάση | ||||
Συχνότητα | ||||
Εσωτερικό RCD | ||||
Εφεδρική μπαταρία | ||||
Λειτουργίες | ||||
Ταυτοποίηση χρήστη | ||||
LAN | ||||
WiFi | ||||
SIM κάρτα | ||||
Μετρητής κατανάλωσης | ||||
Πιστοποίηση MID | ||||
Συμβατότητα λογισμικού | ||||
JuiceNet | ||||
JuiceNet Enterprise | ||||
Εnel EMM | ||||
Δίκτυα τρίτων μέσω OCPP |
Γυριστέ τη συσκευή σας για να δείτε τον πίνακα